26.3.12

EL DIVENDRES ES PRESENTA A CASES DE BÀRCENA "COL·LOQUIS DE CANET"

El proper divendres 30 de març a les 14,30 hores l'escriptor d'Alfara del Patriarca, Pau Marqués i Bisquert, presentarà el seu nou llibre Col·loquis de Canet, l'acompanyaran l'editor Antoni Martínez Peris i la cap de publicacions de l'editorial Germania, Paula Martínez.
L'acte tindrà lloc a Cases de Bàrcena (llogaret pertanyent al municipi de València situat a la comarca de l'Horta Nord).
Pau Marqués és licenciat en Filologia Valenciana i Italiana per la Universitat de València. Ha publicat diversos llibres de narrativa i narrativa per a joves. 
Pau Marqués es defineix amb aquestes paraules "El meu ofici és l’ensenyament, el meu oci viatjar i escriure. M'agrada  parlar de l’arqueologia del paisatge com un patrimoni que cal conservar i una font d’històries que difonc  quan en tinc ocasió. Si em queda temps encara,  jugue a fer d'escriptor".


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada